Tento mesiac nielenže vítame jar, ale aj nové inovácie Webex, ktoré vám poskytnú flexibilitu a možnosti na vytvorenie najlepšieho hybridného pracovného zážitku, ktorý bude pre vás jedinečný. Oslavujeme 6 miliónov používateľov služby Webex Calling. Sme nadšení, že dve nedávno získané spoločnosti a ich produkty prechádzajú rebrandingom: Socio sa stáva Webex Events a imiconnect je teraz Webex Connect.
Aby sme umožnili bezpečnejší a personalizovanejší návrat do kancelárie, máme nové možnosti hot desking, ako aj nové možnosti práce s whiteboarding, vďaka ktorým bude spolupráca pohlcujúca.
V marci sa toho dá oslavovať oveľa viac, tak si prečítajte podrobnosti.
FLEXIBILNÉ PRACOVNÉ ŠTÝLY
Inteligentnejšia spolupráca pre novú ekonomiku hybridnej práce
Zostať v spojení na cestách nebolo nikdy jednoduchšie. Webex Go vám prináša výkonné funkcie volania do osobných mobilných zariadení pomocou druhej telefónnej linky. S Webex Go môžete mať istotu pri telefonovaní na tejto druhej linke a zároveň chrániť svoju osobnú identitu. S potešením oznamujeme, že bude čoskoro k dispozícii všetkým používateľom volania Webex v USA, pričom čoskoro plánujeme aj ďalšie krajiny. Zistite viac .
Znížte únavu zo stretnutí s najnovšími funkciami Vidcast
Vidcast, asynchrónne riešenie na odosielanie video správ do Webexu, predstavuje nové možnosti na zvýšenie angažovanosti a produktivity pri súčasnom znížení potreby ďalších stretnutí. Vidcast + Webex umožňuje lepšie spoločné zážitky s jednoduchými možnosťami úprav, nahrávania a zdieľania na vytváranie pôsobivejších videí. Použite Vidcast na vytváranie vopred nahraných ukážok, rečníkov a sponzorských správ, ktoré možno vložiť do prieskumov Slido, alebo vložiť videá do Webex Events (predtým Socio). Zistite viac .
Prvé v odvetví – iPad obraz v obraze
Ak máte radi Webex a svoj iPad, naša funkcia obrazu v obraze ako prvá v odvetví so systémom iOS 15 je pre vás. Táto funkcia poskytuje lepšie možnosti multitaskingu , takže sa môžete aktívne zapájať do schôdzí a zároveň sa na domovskej obrazovke odkazovať na e-maily , správy alebo svoje kalendáre . Zistite viac .
V App Hub je teraz k dispozícii viac ako 25 nových integrácií
Pozrite si všetky nové integrácie, ktoré sú k dispozícii tento mesiac, vrátane rolí InVision, ADP Standout a ďalších. Okrem toho sme tiež oznámili, že rámec vstavaných aplikácií bude k dispozícii v najbližších mesiacoch na zariadeniach Webex Desk a Webex Board Series poháňaných RoomOS, ktoré obsahujú Slido, Miro, Mural a Shared Timer. Ak sa chcete dozvedieť o všetkých nových integráciách vydaných tento mesiac, navštívte App Hub .
PREPRACOVANÉ PRACOVNÉ PRIESTORY
Bezproblémový a personalizovaný prechod späť do kancelárie
Enhanced Hot Desking prispôsobuje návrat do kancelárie
Keďže sme prijali hybridný pracovný model, potreba dedikovaných pracovných stolov v kancelárii sa drasticky zníži. S naším najnovším vylepšením hot deskingu sa môžete prihlásiť a rezervovať akékoľvek zdieľané zariadenie Webex Desk Series (Webex Desk, Desk Hub, Desk Mini alebo Desk Pro) pomocou rovnakého Webex účtu a premeniť toto zariadenie na váš personalizovaný pracovný priestor. Pristupujte ku všetkým stretnutiam v kalendári, nedávnym hovorom, whiteboardom a pripojte sa k stretnutiam jediným stlačením tlačidla.
Trvalé webové aplikácie v Room Navigator
S trvalými aplikáciami v Room Navigator môžete nielen spravovať ovládanie miestností Webex a rezerváciu miestností, ale môžete tiež spúšťať najlepšie aplikácie na správu pracovného priestoru a rezerváciu miestností tretích strán, ako sú Appspace, UMA, Humly medzi ostatnými. Tieto trvalé webové aplikácie pristupujú k údajom zo snímačov zasadacej miestnosti a hybridnému kalendáru Webex na prispôsobenú rezerváciu miestností, vyhľadávanie ciest, digitálne značenie a ďalšie.
Nové možnosti volania na video zariadeniach Webex
Zážitok z volania Webex na podnikovej úrovni je teraz natívne podporovaný na zariadeniach Webex Video (Room and Desk). Okrem rozšírenia a vytáčania PSTN z týchto zariadení môžete využívať výhody pokročilých funkcií, ako je podržanie/pokračovanie hovoru, prenos hovoru, konferencia a hlasová schránka.
Vylepšené skúsenosti s MPP
Multiplatformové telefóny Webex (MPP) sú výkonnejšie ako kedykoľvek predtým! Vďaka hlbšej integrácii s Webex Calling a Webex for Broadworks môžete teraz využiť vylepšené funkcie Webex v rámci aplikácie Webex a všetkých zariadení Webex. Medzi vylepšené funkcie patrí: jedným kliknutím sa pripojíte k hovorom a stretnutiam, inteligentný zvuk s potlačením hluku, zjednotená história hovorov a platforma, z ktorej budú mať úžitok koncoví používatelia a správcovia služieb. A cez Control Hub môžu správcovia na diaľku reštartovať zariadenia, zhromažďovať a odosielať protokoly pomocou nástroja na hlásenie problémov, ako aj sledovať zariadenia. Podrobnosti o všetkých inováciách zariadení nájdete na blogu Snorre Kjesbu:
Viac než riešenia videokonferencií: Prebudovanie pracovných skúseností .
HYBRIDNÉ UDALOSTI
Prepojené a podnikové udalosti
Webex Events (predtým Socio) je komplexná platforma hybridných udalostí, ktorá podporuje virtuálne a osobné udalosti s podnikovým riadením a dodržiavaním predpisov. Poskytujte viacdňové interné a externé podujatia s viacerými stopami s podporou registrácie, predaja vstupeniek, možností sponzorstva, interaktívnej siete účastníkov a ďalších. Webex Events spolupracuje s CLEAR Health Pass, ktorý poskytuje vašim zamestnancom a účastníkom podujatia bezproblémový spôsob nahrávania dôkazov o očkovaní, negatívnych testov na COVID-19 alebo vypĺňania zdravotných prieskumov.
Začiatkom budúceho mesiaca pridáme ďalšiu podporu zhody pre SOC a ISO, aby sme zaistili, že budete schopní splniť požiadavky predpisov. A s novou integráciou Control Hub môže váš IT tím a profesionáli v oblasti bezpečnosti s istotou nasadzovať a spravovať Webex Events z jedného centralizovaného miesta. Prečítajte si o tom viac v blogu Leonarda Chunga:
BEZPEČNOSŤ, RIADITEĽNOSŤ A VÝKON
Prepojené a podnikové zážitky z udalostí
Teraz môžu zákazníci Webex spravovať svoje šifrovacie kľúče v cloude. Priniesť si vlastný kľúč (BYOK) ponúka jednoduchý spôsob nastavenia a správy kľúčov pre posielanie správ v priestore Webex, vrátane správ, súborov a tabúľ, ako aj obsahu stretnutí vrátane nahrávok, prepisov a hovorov (hlasovej schránky). S BYOK zákazníci získajú úplnú kontrolu a jednoduchú správu životného cyklu kľúčov, môžu deaktivovať, zmeniť, obnoviť a kontrolovať svoje kľúče v priebehu niekoľkých sekúnd a vybrať si, kto má prístup k ich kľúčom.
Vylepšená správa volaní
Administrácia a správa volaní Webex je teraz jednoduchšia. S novým a vylepšeným analytickým panelom Webex Calling môžu správcovia monitorovať KPI a hĺbkovo analyzovať tieto údaje, aby identifikovali hlavnú príčinu problémov s kvalitou hovorov. Náš vylepšený nástroj na riešenie problémov poskytuje ešte detailnejšie podrobnosti o kvalite jednotlivých telefónnych hovorov. Nakoniec naše podrobné zobrazenie histórie hovorov poskytuje správcom celostný pohľad na každý uskutočnený hovor, takže vaša spoločnosť môže pozorne sledovať používanie a náklady na PSTN. Tieto nové nástroje, ktoré sú dostupné cez single-pane-of-glass Control Hub, pomáhajú našim zákazníkom poskytovať vysokokvalitné a cenovo výhodné telefonovanie používateľom v celej organizácii.
ZÁKAZNÍCKA SKÚSENOSŤ
Spojte sa so zákazníkmi po svojom
Imiconnect je teraz Webex Connect
Webex Connect je naša cloudová podniková platforma CPaaS, ktorá automatizuje a organizuje komplexné cesty umožňujúce podnikom prevziať kontrolu nad ich interakciami so zákazníkmi a poskytovať bezproblémové, prispôsobené zákaznícke skúsenosti. Tento mesiac vylepšujeme možnosti nášho kanála poskytovaním značkových textových funkcií pre Severnú Ameriku, vylepšenia WhatsApp pre firmy, rýchle odpovede v Apple Messages for Business, Bot Builder v rámci portálu pre vývojárov a ďalšie. Prečítajte si blog Jaya Patela, kde nájdete ďalšie podrobnosti o Webex Connect a najnovších inováciách:
Organizovanie najlepších skúseností zákazníkov na svete s Webex Connect.
Kontaktné centrum Webex je teraz integrované s digitálnymi kanálmi Webex Connect (predtým imiconnect)
Kontaktné centrum Webex poskytuje hotové cloudové kontaktné centrum podnikovej úrovne s plnou flexibilitou na prispôsobenie prostredníctvom otvorených rozhraní API a výkonnej podnikovej komunikačnej platformy. Schopnosť Webex Connect je teraz plne integrovaná do Webex Contact Center a zahŕňa nové digitálne kanály (text/SMS, Facebook Messenger, WhatsApp, chat, e-mail).
Chcete vidieť všetky nové funkcie tohto mesiaca? Navštívte stránku Webex Essentials