1. Spoločnosť ASBIS SK s.r.o Vám zašle pozvánku na webinár cez e-mail. Vy kliknete na tlačidlo: REGISTRÁCIA

2. Budete presmerovaný na registračný formulár platformy Guestcloud. Vyplníte prihlasovací formulár:

3. Ako odpoveď na registráciu Vám bude zaslaný potvrdzovací e-mail, v ktorom okrem informácií k nalogovaniu bude URL LINK + heslo, na základe ktorého sa pripojíte na webinár. Potvrdzovací e-mail registrácie vyzerá následovne:

Ako ďalší krok:

  • Skopírujeme si Heslo
  • Klikneme na link

4. Niektoré firmy majú obmedzenia pri inštalácii programov, preto v tomto návode budem riešiť, ako spustiť meeting bez inštalácie aplikácie a potreby administrátorských práv.

  • Na webinár je možné sa pripojiť až po jeho spustení organizátorom. Firma ASBIS spúšťa Eventy v 20 minútovom predstihu pred oficiálnym časom eventu. To, že je event spustený uvidíte v ľavom hornom rohu: Event status: Started (na obrázku nižšie – ľavý horný roh)
  • Na pripojenie do Eventu nepotrebujete žiadne licencie.

Pri nelogovaní Eventu (Webinar) vyplníme v sekcii Join Event Now (pravá strana obrazovky), nasledovane údaje (údaje slúžia na verifikáciu v Evente, prosím uvádzajte pravdivé údaje):

  • First Name: Vaše Meno
  • Last Name: Vaše Priezvisko
  • Email Adress: E-mailová adresa
  • Event Password: Heslo, ktoré ste obdržali v registračnom e-maili.

5. Následne Vám vyskočí okno inštalácia aplikácie. Inštaláciu ignorujte, kliknutím na spodnú časť obrazovky: Run a temporary application

6. Stiahne sa Vám dočasný .exe súbor (je to bezpečná aplikácia). Tento súbor otvoríte.

7. Po otvorení Vám vyskočí kontextové okno. Dôležité je, aby ste si zvolili správny Audio vstup (väčšina ľudí používa Use computer for audio – je to zároveň aj defaultna voľba) a kliknete na zelené tlačidlo Join Event. Všimnite si, že pri vstupe máte červený mikrofón – ste „mutenutý“. Tento mikrofón neviete povoliť /odmutovať/. Je to spravene z logických dôvodov pri veľkom počte účastníkov. Ak potrebujete z nejakého dôvodu mikrofón počas webinára odmutovať, prihláste sa o slovo. Túto funkciu má účastník vedľa svojho mena a volá sa Raise a Hand (piktogram ruky v aplikácii Webex Events). Inak môžete využiť klasický chat, alebo sa zapájať do interaktívneho hlasovanie – tzv. Poolingove otázky. Ak mate otázky k téme, prosím, píšte ich to tzv. Q&A panela (vid nižšie).

Prostredie aplikácie Webex Events:

8. Gratulujeme! Pravé ste sa úspešne napojili na webinár. Ďalej postupujte podľa pokynov prezentujúceho. Otázky, prosím, píšte cez Q&A panel a nechajte zaškrtnutú možnosť „Ask: All panelist“, aby otázku videli všetci moderátori a do kolonky pod vpíšete Vašu otázku. Nezabudnite ju poslať tlačidlom „Send“. Otázka bude zodpovedaná počas webinára alebo na konci.

Ak sa Vám event páčil, nezabudnite nám poslať spätnú väzbu.

Iné Informácie:

Firma Asbis SK s.r.o vždy svoje webináre nahráva. Záznam Vám bude zaslaný spolu s feedback rormulárom, vrátane prezentácií. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom prezentácie alebo chcete objednať/informovať sa o produktoch z prezentácií, napíše nám na produktové oddelenie cis[email protected].

Ďakujeme, že ste s nami.

Tím ASBIS SK.